Sider

torsdag den 5. juli 2012

Dag 3 - Gul

Bvaaaadr - jeg er ikke stor fan af gul. Hverken på neglene eller tøjet eller brugskunsten eller noget som helst!
Jeg har 2 gule lakke, indkøbt for at kunne lave bier på 5 årig datters negle :-p Den ene er Depend nr. 035 den er neon-gul. Og den anden er én fra H&M, og blev den jeg valgte. Den hedder bare Yellow. Der er guld shimmer i, så jeg havde håbet at den alligevel ville se lidt lækker ud på neglene, men nej... Man kan overhovedet ikke se guldshimmeren når lakken er kommet på. Der måtte 4 lag til, lag 3 og 4 var ret fede lag!!
Først lige et billede af en ret sej opfindelse, det er ren og skær negle lir!!

Det er simpelthen sådan nogle klemmer til at sætte på fingrene, så man ikke får mærker i lakken mens det tørrer. Købt på eBay for 15-20 kr. Og det er ikke det eneste lir, man kan også vippe "skærmen" op, når man skal påføre et lag lak mere, så man ikke behøver tage klemmerne af. Hva´ si´r du, hvordan har du lige kunnet leve uden dem? eBay´s server går ned lige om lidt, når alle skal ind og bestille disse :-p De hedder "Nail Protector".

Og nu til det, dagens challenge har kastet mig ud i:




Næste challenge er på lørdag d. 7/7-12. Der vil jeg til gengæld vise en vildt lækker grøn lak (har den faktisk på allerede nu). 

Kig forbi de andre bloggere og se hvad de har af gule farver - det skal jeg ihvertfald selv, for at se, om der alligevel kunne findes en gul lak som jeg synes er pæn. :-)







12 kommentarer:

  1. Jeg har det samme anstrengte forhold til gul, hvilket også ret tydeligt fremgår af min gule post idag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, jeg har læst det. Og trøstet mig lidt med at jeg ikke er alene :-)

      Slet
  2. Det er da en nysselig gul :)
    Og så købte du de dersens - var de ikke for store til dine pigers fingre (det var vist det du oprindelig tænkte på, mener jeg..?)

    SvarSlet
    Svar
    1. De passer faktisk fint på 5 årigs fingre også ;-)

      Slet
  3. da jeg var mindre elskede jeg gul og har stadig en okay forhold til gul men ikke lige så overdreven som da jeg var mindre ;D smarte klemme men jeg har bare læst at man ikk får noget blog på i fingrene passer det??? for så ville jeg ikk bryde mig om dem (det er dog kun fordi jeg ikk bryder mig om den farve fingrene for ;O )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Polish-life

      Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener. Men jeg tror du spørger om de er så stramme at de lukker for blodtilførslen. Det er de IKKE. De sidder rigtig fint fast uden at være stramme eller løse. Min 5 årige kan også sagtens bruge dem :-) (Altså uden de er for løse :-))
      Så skriver du noget med at du ikke bryder dig om den farve fingrene får... De smitter ikke af...? Eller mener du, at hvis de stramte så blir fingrene blå? Det forsvinder jo igen lige så snart man så tager det af der strammer hehe. ;-) Anyway, det er en rigtig sjov GADGET!! Man kan sagtens leve uden :-)

      Slet
    2. ja det er nemlig det jar spørger om :) godt de ikk gør det. når det er nogen lemmer (hænder, finer, fødder osv...) der ikk får blod så får de sådan en blålig farve og føles ofte kolde, ved god det forsvinder igen men jeg tror der er lige som andre har den med blod eller et eller andet jeg kan ikk havde det (gør ikk nogen på andre men på mig selv ad det er klam) ved god det måske lyder lidt pivet og normalt har jeg ikk noget i mod sådan nogen ting men lige nettop at det bliver blålig og kold kan jeg ikk ha :) bliver finderne det??? det burde der jo ikk gør hvir de ikk strammer for meget :)

      Slet
    3. Nix, hverken blå, kolde eller klamme!! ;-)

      Slet
  4. Ej din gul er altså fin! Jeg leder efter sådan en solgul en! og smarte klemmer :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for du kan lide den :-) Og ja, klemmerne er det rene Negle Lir :-p

      Slet