Sider

tirsdag den 3. juli 2012

Dag 2 - Orange

For nyligt fandt jeg ud af at orange klæder mig vildt godt!! Så indtil da, var det en farve jeg kun havde én af, men nu er der 3-4 af slagsen. Den sidste, indkøbt idag, og det er også den I skal se :-) Det er Revlon (som føtex har på tilbud denne uge til bare 20 kr.) farven er Mad About Mango. Og så er det en scented parfume, det har jeg ikke prøvet før. Nu går jeg og dufter til mine negle hele tiden - det er sådan en sød frugtagtig duft. Jeg har desværre kun én god ting at sige om denne lak: flot farve!! Hvis der er noget der kan drive mig til vanvid (udover min teenagedatter ;-p), så er det de lakke der trækker sig selv af ved de efterfølgende lag /&¤##"?())?=. ARGH!!! Og det gør denne...

Men værsåsgo at glo billeder :-D


Mon ikke der er mange fede orange lakker at se hos de andre bloggere?


Jeg lovede vidst forleden dag, at I skulle se orange med et twist ifag, men det slog mig at jeg havde vist Jer den manicure jeg havde i tankerne. Nemlig denne.

Vi ses d. 5/7-12 med gule negle :-)


4 kommentarer:

  1. Det er en flot orange!
    Det er sjovt med de der neglelakker med duft - de dufter også selvom man putter andre lakker og topcoat ovenpå, det er lidt vildt, synes jeg! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et lag topcoat og 2 lag Sticks n stones oven på nu, det har heldigvis taget det meste af duften - for det blev altså for meget ;-) Men du har ret, det er en lækker orange :-p

      Slet
  2. En smuk orange - og jeg hader også parfumerede lakker, jeg synes det er en underlig trend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria. :-)

      Ja, det er heller ikke den slags lakke jeg vil jagte. Det var underligt/sjovt lige den første time, men så blev det altså for meget!!

      Slet