Sider

mandag den 18. juni 2012

Kaviar er hva' vi har.

Lige et hurtigt og kort indlæg, skrevet fra mobilen. Der er jo noget med, at jeg får en vis producent på nakken, hvis jeg kalder denne mani for Caviar. Så det lader jeg være med :-p
På fingeren til venstre, har jeg lagt et lag gele topcoat, drysset perlerne på og hærdet i UV lampe. På fingeren til højre, har jeg lagt et lag almindelig topcoat, drysset perlerne på og ladet det tørre, og til sidst et FED lag topcoat igen.
Jeg har ikke prøvet disse perler på neglene før, så jeg må vende tilbage om nogle dage og fortælle hvordan det går med dem :-)

Lisa

STATUS - et døgn senere

Disse kaviar er udelukkende til en fest eller andet en-dags arrangement. 
For det første er de ikke superpraktiske. Det er ihvertfald ulækkert at køre hånden igennem håret, og mærke det sidder fast i neglene YRK!! 
For det andet forsvinder farven - men dog først efter et døgns tid, så det vil sagtens kunne holde sig pænt festen igennem. 
På den ene finger har jeg jo drysset det på geléen og hærdet bagefter. Nøøøøj et arbejde at få det af. Perlerne er af metal og derfor umulige at file ned/af, så jeg måtte bade fingeren i accetone (det er absolut ikke sundt!!!) Og når man alligevel kun skal have det til at holde nogle timer, så holder det helt fint med almindelig toplak eller en anden klar lak.


4 kommentarer:

  1. Ja, det kan godt være du syntes mine fimo skiver var upraktiske - men dette er vist ikke mere praktisk ;) Glæder mig til at høre hvor længe det (eller du) holdt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nix, på ingen måde praktisk!! Jeg vil ikke sige at det er ubehageligt at have på, men heller ikke behageligt. Jeg vil nok fremover begrænse det til, kun at bruge det til en festlig event! :-p

      Slet
  2. Lotte Brynning24.07.2012, 09.07

    Jeg synes simpelthen det er så fint. En rigtig fin måde at gøre neglene super festlige.Men er det det at vaske hænderne der gør at farven forsvinder? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja det er svært at sige. Jeg havde en fornemmelse af, at det simpelthen blev slidt af. Fordi det stikker uf fra neglen slides det måske imod alting.
      Men ja, det ser nemlig super festligt ud :-)

      Slet