Sider

lørdag den 30. juni 2012

30 days challege - starter søndag den 1/7-12


Det er den første challenge (udfordring) jeg skal være med i, og jeg glæder mig rigtig meget!! Oprindeligt er reglen, at man skal lave 30 manicurer på 30 dage. Men i min facebookgruppe Negle Lir, er vi nogen der gerne vil "følges ad", og vi blev enige om at det "kun" skal være hver 2. dag. Så alle ulige datoer :-)
Herunder er listen på dansk, så kan du selv læse hvad du kan forvente at se på bloggen de næste 2 måneders tid.

1. Rød
2. Orange
3. Gul
4. Grøn
5. Blå
6. Violet (wikipedia definitionen er blå-lilla)
7. Sort/hvid
8. Metallisk
9. Regnbue (brug regnbuens farver)
10. Gradient (glidende overgang mellem farverne)
11. Polka prikker
12. Striber
13. Dyreprint
14  Blomster
15. Diskret mønster
16. Tribal mønster (Inka indspirede mønstre vil jeg tro)
17. Glitter
18. Halvmåner (prøv at google ”half moon manicure”)        
19. Galakser (planeter, måner, stjerner og mælkevejen)           
20. Watermarble (mange billeder, forklaringer på google)     
21. Inspireret af en FARVE
22. Inspireret af en SANG
23. Inspireret af en FILM
24. Inspireret af en BOG
25. Inspireret af MODE
26. Inspireret af et MØNSTER
27. Inspireret af KUNST
28. Inspireret af FLAG
29. Inspireret af det OVERNATURLIGE
30. Inspireret af en trin-for-trin guide du har set
Dag 31. Lav en rekreation af din favorit udfordring!!

Nedestående piger er også med, kig forbi deres blogge og se hvad de laver :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar