Sider

tirsdag den 28. august 2012

DAG 30 INSPIRERET AF EN TUTORIAL (skrevet af en gæsteblogger)

Jeg havde simpelthen ikke tiden/overskudet til at lave denne challenge selv, så jeg skreg på hjælp inde i facebook Negle Lir gruppen. Så tag godt imod Ingeborg:


Ja så så man lige Lisas "udfordring" og tænkte : "det vil jeg da prøve om jeg ikke kan". Så jeg googlede tutorial og så om der var en der kunne inspirere og som ligeledes kunne nås inden sengetid.

Jeg fandt denne.

Min inspiration kommer så her : 


Miss grey fra GOSH


Halucinate fra WET N WILD


og sluttede af med NAIL VITA FRA SKIN FOOD (topcoat)

Sådan blev slut resultatet.


Her kommer så lige et billede af de lakke der er brugt.



Det var meget sjovt at tage udfordringen op og siger i hvert fald ikke nej en anden gang.

Knus Ingeborg

Det er jo egentlig dag 30 i 30 dages udfordringen MEN, som I måske har bemærket, så er der en dag 31 på oversigten :-D Og den snupper jeg altså selv!!! Så VI ses, du og jeg, om 2 dage, til Le Grande Finale :-p

Mon de andre også har betalt sig fra arbejdet idag? ;-)


4 kommentarer:

  1. Very cute mani! I love gray manicures and the little bit of sparkle is perfect! <3

    SvarSlet