Sider

tirsdag den 26. marts 2013

Blogindlæg om blogindlæg


Så er APPEAL4 bloggen gået i luften og du kan se næsten hele basis kollektionen, resten kommer løbende henover de næste dage.

Jeg har efterhånden prøvet næsten allesammen, og som jeg skriver i et af indlæggene, tror jeg at jeg et kort øjeblik forstod dem der spiser/drikker neglelak. De er virkelig lækre!! Og jeg kan garantere med 10.000.000.000% sikkerhed at kvaliteten er præcis som vi kender den!!

Idag modtog jeg 4 testere. Må man godt være lidt selvfed? Jeg er virkelig glad for, og stolt over, at APPEAL4 valgte mig til at være med i teamet. Og tænk at få lov at være med til at teste lakker til kommende kollektioner... Dér ér fedt!!

Negle Lir på facebook blev vidst oprettet i maj, så til april er det nok ca et år siden jeg fandt ud af at der findes neglelak, meget neglelak, og at det faktisk ser rigtig flot ud med lak på neglene. Så at sidde her, ikke engang et år efter, og være blogger for en lak-producent havde jeg virkelig ikke set komme!!
Jeg er helt vildt taknemmelig over alt det jeg har oplevet i lakverdenen. Over alt det I har lært mig og vist mig på facebook :-)


Må altså lige vise billedet med min nye ring! Købt i H&M for... tror det var 40-60 kr. Den er virkelig fed - men lidt svær at have på. Den kommer lige i lommen efter et par timer, så trænger man til en pause ;-) Iøvrigt APPEAL4 No. 4 Teal blue rosebay på neglene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar