Sider

tirsdag den 20. november 2012

VINDER-MANI

Jeg bad om inspiration til manicurer med striping-tape, og det skal jeg da lige love for jeg fik!! 1000 tak for alle de gode forslag. Det var ikke helt nemt at vælge én vinder, men jeg gjorde det, og hun linkede til en manicure som jeg så har lavet:




Som bund har jeg brugt OPI Alpine snow. Derudover 3 forskellige farver til felterne.
Den lyse grå er Color Club Wild Orchid (den har meget fint sølv-shimmer). 
Den mørke grå er China Glaze Jitterbug (den har lidt grovere sølv-shimmer) 
Og den lilla er By K. No. 45 Peacock Flower (1. gang jeg prøver den - hold nu op det er en lækker lilla farve :-p ) 
Jeg har brugt en sølv holografisk striping-tape. Det tog et par timer at lave denne mani. Jeg er helt sikkert for kritisk med hvor lige de der streger er... Og faktisk tror jeg at de var lige så lige 1. gang jeg satte det på, som 8.-12. gang da jeg havde pillet af, sat på igen, pillet af, sat på igen!! Skidt nu pyt med det, jeg er vild med resultatet :-D

Vinderen er kommentar nr. 6 i dette blog-indlæg. Jeg har været i kontakt med Vicki Louise, så præmien er på vej til hende engang i denne uge :-) 

Tillykke Vicki Louise, det glæder mig at kunne introducere dig for By K, (hvis du ikke har nogen i forvejen) og jeg er overbevist om at du får lyst til at prøve flere :-) 

I får lige de 2 links hun gav:

Der var mange rigtig gode forslag, og jeg skal helt sikkert prøve flere af forslagene - næsten dem alle :-)

Èn af de kommende dage vil jeg lave et lille indlæg, om en meget uventet gave jeg modtog med posten forleden dag!!

Og inden længe er det juuuuuuul. Husk at der er julekalender her på bloggen, hver dag fra 1.-24. december :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar