Sider

mandag den 12. november 2012

NY KOLLEKTION FRA By K



I denne uge (uge 46) udkommer den nye kollektion fra By K!!!

Den nye kollektion fra By K.



Jeg har fået 3 af lakkerne fra den nye kollektion, som jeg vil vise Jer i dag.


 Denne skønne blå farve (No. 46) er da lige til at blive frisk og glad af. Modsat ALLE andre By K lakker jeg har prøvet kræver den 3 lag. Men den tørrer hurtigt og er super nem at arbejde med så det er intet problem:

 Den klassiske grønne farve (No. 35) denne sæson (den er en anelse lysere). Jeg tror den vil være fantastisk med noget guld-pynt af en art.


 Denne flotte rosa/lilla farve (No. 30) tog jeg på til sidst. Det var den af flaskerne der tiltalte mig mest, men desværre måtte jeg indse at det er en farve der falder lidt for meget i med min hudtone. Jeg har dog beholdt den på for jeg er vild med farven!!

By K er et forholdsvis nyt dansk mærke, og det er ikke lang tid siden jeg købte mine første lakker af det mærke. Og jeg blev fuldstændig blæst bagover af kvaliteten!! Jeg måtte hurtigt eje flere, og glæder mig enormt til at købe flere fra denne nye kollektion. Der udkommer også nogle med glimmer, dem vender jeg tilbage til inden længe :-p

6 kommentarer:

  1. den grønne er da lige lidt lækker mums! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare rigtig lækker!! Og som skrevet lidt lysere i virkeligheden, så den vil sagtens kunne bruges til alle årstider :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Det er absolut også én af de første jeg skal have fingre i når jeg finder et sted de forhandles :-p På By Ks fanside på fb er der et billede hvor alle farverne kan ses på swatchsticks, og den ser bare lækker ud!!!

      Slet
  3. Det er en rigtig flot rosa lak - det ser også ud ti at være god kvalitet:-)
    -Majbritt
    http://ontheshelvesbymajbritt.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De ER nemlig overraskende god kvalitet!! :-) De kan iøvrigt købes her: http://luxbeauty.dk/?type=produktgrupper&id=18&popup

      Slet