Sider

lørdag den 10. november 2012

BEDSTE NAILMAIL - EVER!!!!

I torsdag fik jeg den lækre pakke fra USA, med disse 3 smukke damer i:


Whimsical By Pam er det første indie-mærke jeg stiftede bekendtskab med. Og det eneste der nogensinde sådan rigtigt har fået mig til at savle!!! 


Pam shipper ikke internationalt, så man skal altså have nogle kontakter "over there" for at få fingrene i dem.. Julekollektionen er lige om hjørnet og jeg glæder mig SÅ meget til at se dem!!! Især nu hvor jeg ved at det faktisk er muligt for mig at få fingre i dem :-p

Disse 3 damer fortjener det bedste af det bedste, så jeg har end ikke haft låget skruet af endnu. Jeg har ALT for meget om ørerne lige for tiden, så jeg vil vente til en dag hvor jeg kan give dem min fulde opmærksomhed og kærlighed <3
Følgende 3 billeder er Whimsical´s egne close-up´s. Billederne er taget af Jen, I skal helt sikkert lige hoppe over og kigge på hendes blog, der er masser af gode indlæg med både alm lak, indier og andet :-) http://xoxo-jen.blogspot.dk/.




4 kommentarer:

  1. Åh, er så glad for at du fik dem hurtigt! :D Det er bare skønt. Håber du bliver glade for dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kom også helt bag på mig, det havde jeg slet ikke ventet!! Men jeg er såååå glad for at du ville bruge lidt tid så en bleg dansker også kunne få ekstrem flot lak på hylden :-p Tak Vanessa!

      Slet
  2. Those close up photos actually are photographed by me, but Pam has permission to use them at her facebook page. And its ok if you want to use them here too. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Im so glad I found out, otherwise I wouldt have forund your amazing blog!! :-) So now I have permission from both you and Pam, thankyou so much girls :-)
      I have edited the text so it now says something like "Pictures are taken by Jen. You have to go check out her cool blog where you can find regular polish, Indies and other things" And a link to you offcourse :-p

      Slet