Sider

tirsdag den 11. december 2012

GIVE AWAAAAAAY

Wee nu kan jeg skyde min jule-giveaway igang!! :-D


Under juletræet ligger TO gaver - de er selvfølgelig pakket ind, men I får lov at lure lidt i form af lidt hints :-p

Det lækre indhold er sponsoreret af neppersnails.dk. Neppers Nails sælger kvalitets-produkter til private og professionelle. (Klik HER for at komme til deres facebook-side) 
Èn af "tingene" i gaven, er et produkt som jeg selv bruger. Jeg købte det i sommers, lige inden jeg skulle flytte, og for en måneds tid siden lavede jeg en lille spa-aften for mig selv hvor dette produkt blev afprøvet. Hold nu op, jeg var fuldstændig solgt!!! :-p Jeg kan næsten kun beskrive det som en boblende, kildrende luksus. Så jeg er simpelthen så glad for at Neppers Nails har været SÅ søde at sponsorere intet mindre end TO gaver, hvor dette produkt bla. indgår - STOR x 1 million tak til neppersnails.dk for gaverne, som jeg får lov at forære til TO af mine læsere/fans.
Yep fans - fordi giveaway´en kommer ikke til at foregå her, men på min facebook-fanside. Så reglerne er som følger:
  • "like" min facebook-fanside (tryk på ordet "facebook-fanside" så kommer du derover i et nyt vindue)
  • find give-away opslaget og DEL det
  • afgiv herefter en kommentar på opslaget
I kan deltage indtil d. 23. december kl. 20.00. I løbet af d. 24. december vil jeg finde 2 nisser der kan hjælpe mig med at udtrække 2 navne, samt åbne gaverne for Jer. Det bliver video-filmet og lagt på facebook-fansiden d. 24. december og derefter skal de 2 vindere sende mig en privat besked på facebook med deres adresse. Gaverne bliver sendt hurtigst muligt herefter.

2 kommentarer: