Sider

lørdag den 15. december 2012

CHINA GLAZE - PURE JOY

Oh my... Nogle særdeles lækre lakker landede i min postkasse igår!!

Pure Joy måtte jeg bare have på med det samme!


Jeg har et enkelt lag Cranberry Splash under, også fra China Glaze (endda også fra Holiday 2012 Collection - Holiday Joy) Cranberry Splash er en SMUK rød shimmer lak, og en one-coater. Ovenpå er der så 2 lag Pure Joy - simpelthen fordi jeg kunne se at det ville tage for mage lag at få den heldækkende, men også fordi det er svært at lave en lige kant med en glimmerlak.

Jeg har leget lidt i Picmonkey.com


Om selve kvaliteten og alt det der, der må jeg give den/dem 10 ud af 10!


Den er ret julet, rødt shimmer/glimmer med masse af guldglimmer. Men jeg er ret sikker på at jeg kunne finde på at tage den på, på andre tidspunkter af året også. Da den var tør var den dog rigtig grov, så der skal et par tykke lag topcoat på hvis man vil have en jævn overflade.

Jeg har faktisk købt intet mindre end 6 lakker fra Holiday Joy kollektionen:

  1. Champagne Kisses
  2. Glitter All The Way
  3. Pizzazz
  4. Blue Bell Ring
  5. Pure Joy
  6. Cranberry Splash
Og faktisk er jeg nok også nødt til at eje, ihvertfald Angel Wings og måske Winter Holly...

Husk at deltage i den lækre give away på min facebook fanside, læs mere her!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar