Sider

torsdag den 11. oktober 2012

TILLYKKE

Jeg beklager den noget manuelle måde at vise Jer resultatet på. Det er første gang jeg prøver det her, og har set andre steder at de kan vise udtrækningsbilledet - men hvordan kunne jeg ikke lige hitte ud af 8-)


Tillykke til kommentar nr. 21 :-))) Jeg sender dig fluks en mail så din præmie kan komme hjem til dig.



Har jeg ikke hørt fra vinderen indenfor 48 timer, vil jeg trække en ny.

Det her give-away er faktisk ret sjovt, så der går ikke længe før jeg vil sætte en ny igang :-)

*UPDATE  14/10

Jeg hørte aldrig fra vinderen, så hendes kommentar er slettet og jeg har trukket en ny. Denne gang blev tallet 5 udtrukket og det er Anmari der har kommentar nr. 5. Tillykke Anmari, jeg sender dig en mail :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar