Sider

torsdag den 11. oktober 2012

OG VINDEREN ER...

Neej ikke helt endnu ;-)

Jeg er simpelthen så glad!!! :-) Mit første mål er nået, 50 GFC'ere. Og jeg glæder mig helt vildt til at sende præmien til én af Jer. Først vil jeg afsløre præmien, som er blevet lidt større end oprindeligt.
Oveni i de 3 flotter lakker fra H&M, har jeg lagt, indbegrebet af negle lir!!! Verdens fedeste lakflaske :-D Da jeg først på året købte et par stykker til mig selv, til at have stående til pynt, købte jeg et par ekstra for jeg tænkte at de er perfekt til gave til en lakglad pige. Og sidste gave, er et gavekort til neglelir.tictail.com (eller køb/salg-siden på facebook) til en værdi af 50 kr. Nu vil jeg finde et nummerudtrækningsprogram, og om lidt kommer det spændende indlæg: VINDEREN!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar