Sider

tirsdag den 9. oktober 2012

JEG ER I GAVEHUMØR

Der mangler bare 4 faste læsere via GFC før min give away bliver udløst.
Men jeg har lyst til at smide lidt mere i puljen. Den ene ting har jeg fundet på, men vil lade det være en overraskelse, og først afsløre det sammen med vinderen.
MEN!! De ekstra gaver bliver kun lagt i puljen hvis jeg når de 50 læsere i denne uge, altså uge 41. Så du skal dele min blog med alle dem du kender, og selvfølgelig er de også med i konkurrencen hvis de lægger den krævede kommentar i give away indlægget.

Hvad mon jeg gemmer i skattekisten?

Billedet er mit eget, blot taget fra en af mine andre hobbysider. Indeni denne kiste var der dog guld-chokolademønter :-p Den vakte stor jubel da børnehaven var hjemme og fejre yngste datters 4 års fødselsdag sidste år. Sandet er knuste digestive kiks :-)

Sæt igang og del min blog med alle du kender, så jeg kan få lov at forkæle én af Jer med endnu flere negleting/gadgets/lir :-D

1 kommentar: