Sider

søndag den 17. februar 2013

3 X BARRY M

Jeg har swatchet alle 3 Barry M lakker fra mit ASOS haul i én og samme manicure.


 På 3 af fingrene har jeg Gold Mine Glitter på. Det er en sort creme med masser af små guld stykker i. Den var ret slimet/grynet at påføre men det var faktisk ret nemt at få den pæn. 2 almindelige lag skulle der til for at dække. Tørretiden var ikke den hurtigste, men slet ikke så langsom at det var irriterende.


 På ringefingeren ville jeg lægge Ruby Glitter (sort med pink hexagons) men der blev jeg snydt :-p jeg troede det var en sort creme med pink glimmer stykker i, ligesom Gold mine Glitter. MEN det er sørme en klar base med bittesmå sorte glitter stykker samt store pink og sorte flager/hexagons. Nå, men så kunne jeg jo få swatchet den 3. Barry M lak jeg købte også. Så på ringefingeren er der 2 lag Strawberry Ice Cream og et enkelt lag Ruby glitter ovenpå.



Fra venstre: Barry M. Gold mine glitter. Barry M. Strawberry ice cream. Barry M. Ruby glitter

Det er mine første Barry M. lakker og jeg er vildt glad for alle 3!! :-)

Er der en Barry M. lak jeg bare SKAL eje, eller hvilken Barry M. er din favorit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar