Sider

torsdag den 27. september 2012

SHOP AMOK!!

I starten af måneden, slog Models Own et opslag op på facebook, at hvis de nåede 100.000 likes i løbet af september ville de give 50% på alle lakker. På det tidspunkt var de 20.000+ likes fra og jeg tænkte "ja helt sikkert". MEN sørme om ikke det blev en realitet igår :-) Tillykke til dem, og tillykke til Jer :-p

Tilbudet gælder indtil på tirsdag en gang (2/10-12). Skal du udnytte det gode tilbud? Jeg er ikke overbevist om at jeg skal... Jeg har ikke super meget kendskab til deres lakker. Min hjerne tænker da helt sikkert "oiii 50% det er da næsten for tosset ikke at købe noget". Men min fornuft er nu alligevel slet ikke så tosset altid og siger "der står ikke en eneste Models Own lak på din ønskeseddel - hvis du endelig skal shoppe, så køb da noget af det du ønsker dig istedet"... Men jeg har nu da en enkelt gang eller 2 været forbi deres webshop og har kigget lidt på deres duocromes - som vidst nok lades beetlejuice? Og et par af deres glimmerlakker, Ibiza hedder den ene vidst, så måske :-p
MEN jeg HAR fået og købt virkelig mange lækre lakker denne måned, bla. 2 duocromes fra China Glaze og 6 fantastisk flotte GOSH lakker (nåh ja og 2 GOSH lakker mere fra Matas). Mere om dem i andre indlæg. Og så har jeg også lige lavet mit første swap :-D Den ene af de 6 GOSH´er som jeg købte af en pige gennem køb/salg gruppen havde jeg i forvejen. Men så var der en 3. pige fra den gruppe der gerne ville have den, og spurgte om der var noget på hendes swap-liste jeg kunne være interesseret i. Så jeg byttede min GOSH + div. negle lir til 2 små China Glazer. Genial opfindelse det swap dér :-p Det får nok lige et indlæg for sig selv, for det er nogle ret fede farver -  hun ved slet ikke hvad det er hun har byttet væk ;-)
Nå, det blev et langt indlæg der egentlig bare skulle være kort for lige at dele Models Own tilbudet med Jer. Men jeg savner åbenbart at skrive... Og lege med lak!!! Men jeg er både startet på uddannelse OG skal flytte om 5 dage, så der er bare så meget der skal styr på og desværre kun 24 timer i et døgn (hvad er det iøvrigt for en knold der opfandt det? Der er jo ingen der kan nøjes med det alligevel. Tsk!!)

I er stadig meget velkomne til at lave gæste-indlæg. Jeg nyder rigtig meget at se Jeres billeder og læse Jeres indlæg. Så hold Jer ikke tilbage, send tekst og billeder til neglelir@gmail.com. Omdøb de vedhæftede billeder til 1,2,3 osv og skriv i Jeres tekst hvor de skal sættes ind. GO!!

1 kommentar:

  1. Jeg synes, at Models Owns lakker er rigtigt gode, så jeg har udnyttet tilbuddet og shoppet lidt :)

    SvarSlet