Sider

tirsdag den 4. september 2012

GOODIEBOX august

Dette er ikke en skønheds-blog, og jeg aner ikke en hujende fis om sådann noget. Så kloge ord får I ikke fra mig :-p

Men jeg vil dog vise min GOODIEBOX som jeg får én gang om måneden.



Denne måned har temaet hår, jeg elsker hårprodukter så det er bare helt fantastisk :-p

Jeg har fået:
Milk Shake Leave in conditioner i en full size til 159 kr.
GOSH lip glaze med spejl og lys i full size til 99 kr.
Davines oil -The absolute beautyfying potion 135 ml koster 300 kr. Jeg har fået 50 ml.
Cacharel Cath me parfume-prøve. Full size koster 299 (Den kunne jeg meget vel finde på at købe i fuld størrelse!!)
Futura Silica, jeg har fået full size til en værdi af 80 kr.
Loreal texture prøve. Full size koster 192 kr.
John Frieda 3 forskellige prøver. Full size koster fra 89 kr.

Jeg kan igen denne gang konstatere at mine 119 kr er rigtig godt givet ud!! Der er for minimum 400 kr i denne måneds box, og jeg kan bruge det hele. Lige med undtagelse af den der lip halløj fra GOSH. Men der står at det er en limited edition, så jeg beholder den altså :-p

På deres facebook side hagler kritikken ned over dem. Jeg må da også sige at det rent administrative er lige til at lukke op og... MEN når jeg så sidder med min box foran mig, binder den fine sløjfe op og trækker silkepapiret til side, så er jeg pænt ligeglad med "bøvlet".
Jeg har nu ikke haft noget bøvl med denne. Blot skuffet over at den først kom 3/9-2012 når den skulle have været her i slutningen af august. (Men det er et forholdsvis nyt firma, så giv dem nu lige en chance!!)

Skulle du have lyst til at forkæle dig selv hver måned, med en box fuld af lækre ting for kun 119 kr INCL fragt, så tilmeld dig her:


(som du kan se står mit navn i linket, det betyder at tilmelder du dig via min invitation/linket, så optjener jeg et point hos GOODIEBOX - når jeg har optjent 119 point kan jeg få en gratis goodiebox.)

5 kommentarer:

  1. Jeg har nomineret dig til Liebster Blogger Award!
    Tillykke!:-D

    http://vickispolish.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-awards.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for den award :-p Kan man takke nej? For jeg kan se at jeg ville sende den videre til nogenlunde de samme som dig, og så kommer det vel nærmest til at køre i ring? :-)

      Slet
  2. Lisa, har du prøvet at åbne lip glossen? Jeg blev i hvert fald noget overrasket! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg bruger ikke sådan noget, så min tanke er at sælge den eller bruge den til gave :-)
      Jeg har læst at der er spejl og lys i, var det dét der overraskede dig?

      Slet
    2. Det var lyset :-D

      Indbygget lys og spejl er da megasmart, hvis man skal i byen :) Men nu har jeg prøvet lip glossen - den er alt for klistret til at jeg kommer til at bruge den.

      Slet