Sider

lørdag den 19. november 2016

GOODIEBOX NOVEMBER 2016

Sponsoreret indlæg

Så landede månedens Goodiebox atter engang! Og sædvanen tro er den propfyldt med lækkerier!!! Altså ikke af den spiselige slags, desværre ;-) 


1: EMITE Lip & cheek tint. FULL SIZE. 130 kr.


2: NUORI Lip treat. FULL SIZE. 185 kr.


3: APPEAL4 glas neglefil. FULL SIZE. 79 kr. 


4: NIVEA Silk mousse cream care shower 50ml. 39 kr. for 200ml. (OBS fejl i Goodiebox' indlægs-seddel. Der står showegel, men det er ikke en showergel/sæbe. Det er en in-shower lotion)

5: MARIA NILA Dry shampoo. FULL SIZE. 99 kr. 

6: KENNY ANKER BROWS Tweeze the brow pincet. FULL SIZE. 195 kr. 

7: EKSTRA. Gavekort på 150 kr. til www.fitfashion.dk 


Jeg er virkelig picky med læbepomader!!! Jeg hader når der er smag/duft i. Og selv når der ikke er får nogle af dem min hals/luftveje til at klø helt vildt!! Så det er faktisk kun den blå Labello Classic der er godkendt hos mig - og den bruger jeg så tilmed på hele kroppen til alverdens småsår og skrammer, eksem, tør hud mv. Men denne fra Nuori er også godkendt hos mig. Den har en svag pebermyntesmag. Den smelter på læberne så den er virkelig drøj i brug. Men 185 kroner alligevel? Så god kan den næppe være og jeg kommer helt sikkert ikke til at købe den!! Men jeg skal nok få denne brugt og vil også nyde at bruge den :-) 

Nogle gange skal man læse på et produkt inden man bruger det, og ikke bare antage man ved hvad det er ;-) 
Jeg læste bare lige på dåsen Nivea silk mousse creme. Yes en creme, det ved jeg jo ligesom godt hvordan man bruger. Shake shake. Tryk lidt mousse ud i hånd og smøre ud på arm. Uh dejlig let og luftig, lækker konsistens, nem at smøre ud og trænger super hurtigt ind. Den må være god som håndcreme tænkte jeg, og trykkede en klat ud i hånden og smurte mine hænder ind. 
Først da jeg havde taget billede af dåsen opdagede jeg det lille billede af et brusehoved på den ... Hva'? Nå? Hva' ska' det så betyde? Frem med luppen og læs det med småt bagpå. Aha, det er så en af de der halløjer man skal bruge i badet. Åbenbart. Men ... Den trængte jo hurtigt ind og har på ingen måde efterladt huden fedtet what so ever! Så jeg tager altså chancen og fortsætter med at bruge den som almindelig creme. 

Pincetten fra Kenny Anker Brows er super god. Den er skarp og får fat i selv de mindste hår. En god kvalitets-pincet er pengene værd!! 

Goodiebox er et abonnement hvor du hver måned får tilsendt 5-7 skønhedsprodukter. Det kan være fra alle skønhedskategorier og mærker. Lige fra små danske brands til store internationale brands. Abonnementet koster IALT 159kr. pr. måned. Men værdien af indholdet er altid markant højere!! Feks er værdien denne gang 848kr.!! Man ved ikke på forhånd hvad man får, og det er bla. derfor jeg er vild med Goodiebox. Det er juleaften hver eneste måned og det kilder helt i maven når jeg åbner boxen :-p Goodiebox tilbyder fuld returret. Så skulle man ende med en box man bare slet ikke er tilfreds med kan man bare returnere den og få pengene tilbage :-) (Selvfølgelig i uåbnet/ubrugt stand) Men jeg har svært ved at forestille mig at der nogensinde er nogen der har været utilfreds med en hel box!? Der er jo altid mindst 1 ting man godt kan lide. Der er også en gruppe på facebook (som Goodiebox dig ikke har noget med at gøre) hvor man kan bytte med andre goodiebox modtagere :-) 
Læs meget mere om Goodiebox og bliv medlem på www.goodiebox.dk 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar