Sider

lørdag den 27. september 2014

GOODIEBOX SEPTEMBER

Der er INTET der kan drive en influenza-syg mig ud af sengen!! Jo vent, det kan en GOODIEBOX!! :-p Den kom dog torsdag, men jeg fik mig først slæbt afsted fredag. 

Indholdet denne gang ser således ud:


Jeg er kommet til at smide indlægssedlen ud, så priser må I undvære denne gang :-/ Dog kan jeg huske at den der Q10 ting står til 300 et eller andet kroner ...

- John Frieda Friss Ease shampoo og conditioner i fornuftige rejsestørrelser på 50 ml. 
- q10 augen+lippen maske konzentrat. Har lige prøvet den på hånden og jeg tror det er en ganske udemærket neglebåndsmaske også!!
- Teeez læbestift i farven East Side (det er 3. gang der er sådan en i boksen. Øv bøv)
- bellápierre bronzer i farven Peony
- nordic tan selvbruner serviet

Så inholdet denne gang er altså fokuseret på ansigt og hår. 

Boxen koster 139kr ialt. (Altså 99kr for boksen og 40kr for fragt)
Husk at du kan læse mere og melde dig ind på www.goodiebox.dk

*boxen er sponsoreret af goodiebox, men mine meninger og holdninger kan ingen sponsorere!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar