Sider

fredag den 22. august 2014

OPI BREAST CANCER AWARENES

For 8. gang udgiver OPI Pink Of Hearts. En kollektion til støtte for brystkræft. Igen i år består sættet af en Limited Edition lak, nemlig The Power Of Pink (glitter) og så en lak der allerede er udgivet i en tidligere kollektion, Mod About You (creme). I sættet er der også en lille neglefil med lyserød glimmer og en charm med brystkræft logoet. 


Jeg kan godt lide at støtte forskningsprojekter, men samtidig er jeg også lidt nærrig, så jeg vil have noget for de penge jeg støtter med. Så at jeg kan få neglelak, er jo det perfekte match :-p Jeg har i forvejen Pink Of Hearts 2012, 2013 og skal naturligvis også have Pink Of Hearts 2014. 

Jeg overvejede på et tidspunkt, at købe de tidligere udgivelser, men har bestemt mig for at lade være. 2012 var nemlig året hvor jeg opdagede neglelak!! Så disse sæt er en slags jubilæums-sæt for mig, og en sjov (for mig) måde at fejre min lak besættelse på ;-)

Hvor kan man købe lakkerne? Ja, det ved jeg faktisk ikke. Jeg ved ikke om Magasin sælger dem? Matas gør ihvertfald ikke (eller gør de? Hehe) Jeg køber altid på eBay, så jeg har ikke styr på om de lidt specielle kollektioner bliver udgivet i DK. 

OPI har iøvrigt også, som altid, mange andre spændende kollektioner i ærmet. Lige nu, lige om hjørnet udkommer fall 14, The Nordic Collection. Til Halloween udkommer Peanuts By OPI (en limited edition, LE, og must-have for mig) og til jul skal vi endnu engang se mere til Gwen Stefani. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar