Sider

lørdag den 10. august 2013

NAIL MAIL

Jeg faldt over en side der hedder shopping4net.dk som har et varesortiment der spænder meget bredt. Men mine fingre navigerer hurtigt hen i lakhjørnet!!! :D
Og så havde de sørme Color Club (7 ml) til 19kr OG tag 3 betal for 2!!! Dét er godt nok en særdeles lækker pris!! Og udvalget var ganske godt! 
Så disse 9 små søde CC'er er nu bosat hos mig. 

Jeg bestilte tirsdag ved 23.00 tiden og modtog pakken torsdag, perfekt! Og det hele var pakket MEGET godt ind!

Jeg købte desuden også et Yankee duftlys (midnight jasmine). Jeg ELSKER duftlys, men duften fiser jo af dem efter et par dage. Derudover er det sjældent at div. duftlys overhovedet spreder noget duft. Så da jeg så at de havde billige Yankee lys (de er nemlig meget pebrede) tænkte jeg NU skal de prøves. (Find et sted på deres facebookside hvor du kan få en 50kr's kode)
Det dufter virkelig godt!! Og det spreder en solid duft i hele rummet. Man kan tydeligt dufte det, så hvis du ikke er til kraftige hjemmedufte skal du nok bare holde dig til Tigers og Faktas duftlys ;-)

Læg en kommentar hvis du vil have navnet på én eller flere af lakkerne :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, tusind tak for linket :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekom :-) Mon du har benyttet dig af det?

      Slet
  2. Hej, om du har lust att sno ihop en nail art-design får du hemskt gärna vara med i vår tävling :)

    http://www.isadora.com/dk/competition/

    Hälsningar,
    Ulrika

    SvarSlet
  3. Lækkert !

    Tak for linket ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt så lidt!! Vi må stå sammen i synden ;-)

      Slet