Sider

mandag den 16. januar 2017

GOODIEBOX DECEMBER 2016

*Sponsoreret

Mens jeg går og venter på året første GOODIEBOX, kan jeg jo meget passende vise hvordan den sidste i 2016 så ud ;-)


Jeg spottede selvfølgelig lynhurtigt at der var neglelak i :-p Det sker desværre alt alt for sjældent ... det ligner en kobolt blå farve, men når den kommer på neglene er det en vidunderlig lilla farve!!!!!! 💜

1: Nails Inc. Gel Effect i farven Old Bond Street. Vejl. udsalgspris 145kr for 14 ml. FULLSIZE
2: Karmameju Wild Body Oil 03. Vejl. udsalgspris 89kr for 50 ml. FULLSIZE
3: Bloom And Blossom. Revitalising Leg And Foot Spray. Vejl. udsalgspris 122kr for 100 ml. (50 ml)
4: Teez Cosmetics. Be Smooth Face Powder. Vejl. udsalgspris190kr. FULLSIZE
5: Lee Stafford. Shine Spray. Vejl. udsalgspris 39kr for 50 ml. FULLSIZE
6: Dove. DermaSpa Goodness3 Bodylotion. Vejl. udsalgspris 50kr for 200 ml. (10 ml)
7: Vichy. Idélia Skin Sleep. Vejl. udsalgspris 234kr for 50 ml. (15 ml)
8: Vichy. Idélia Life Serum. Vejl. udsalgspris 350kr for 30 ml. (3 ml)
=SAMLET VÆRDI Ca. 602kr! 

Jeg kan ikke lide at bruge olie på kroppen, så derfor tog jeg lige bodyoil'en fra Karmameju og fyldte en tom, rengjort neglelakflaske med det. Voila, neglebåndsolie :-p 




*Goodieboxen er sponsoreret, men uden krav om at jeg reklamerer for den. Det er helt og holdent mit eget valg, og mine ord og holdninger der er skrevet i indlægget. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar