Sider

onsdag den 3. december 2014

DUFTVERKET HAUL #3

Jeg havde planlagt at jeg ville prøve duftverkets  juledufte her i december, og så faldt jeg tilfældigvis over en rabatkode ovre hos Mia http://www.blogaboutmia.dk/2014/11/gsteblogger-lene-duftverket.html?m=1
Så kunne jeg jo ikke lade være med at købe lidt større ind ;-) 
Jeg besluttede mig for at nøjes med en tester af de 4 juledufte, for jeg ville jo gerne prøve dem alle men kan dog ikke nå igennem 4 hele plader i december måned! 
Jeg har lige hentet pakken for 1 time siden, så jeg har kun prøvet Cosy Comfy Christmas. Det er en super lækker varm krydret duft der bare skriger JUL!!! 
Som skrevet før er jeg et fjols til at beskrive dufte, så jeg kan desværre ikke give en klar fornemmelse af hvad de dufter af :-) 
Som du kan se på billedet har jeg købt 2 plader af Clean Clean Cotton. Tja ... Den bliver man sltså bare dybt afhængig af, og jeg har lyst til at have den i brænderen hele tiden!! 


Det smarte ved http://duftverket.dk/ er at man kan købe en tester (1 enkelt brik) til 19kr eller en hel plade (6 brikker) til 59kr. Så for ret små penge kan man prøve en masse dufte af, og kommer ikke til at hænge på utallige timer med duft man ikke bryder sig om! :-) Jeg har dog ikke prøvet en jeg slet ikke brød mig om, men der er selvfølgelig nogen man bedre kan lide end andre. På hjemmesiden kan du også finde en masse forskellige rabatordninger du kan benytte dig af. 

Har du prøvet Duftverket? Hvilken er din yndlingsduft, og hvorfor? :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar