Sider

søndag den 2. december 2012

2. DECEMBER - GRATIS TING TIL DIG

Glædelig 1. søndag i advent :-)


Kunne du tænke dig en gratis dispenser med de lækre vatrondeller fra YniQ, som jeg skrev om her? Ja? Det kan jeg da godt forstå :-p YniQ giver nogle gratis dispensere væk, MEN kravet er at du skal pynte den og sende et billede af din personligt pyntede YniQ dispenser. Du kan se hvordan jeg pyntede min her
Find opslaget på YniQ´s facebook fanside og skriv en kommentar ved indlægget. 
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad de får af flotte billeder!! :-)

OG så vil jeg også fortælle om en giveaway, der foregår på rijah.dk. Der er en ny præmie hver dag, og de 2 første har været rigtig lækre, så det er da tosset ikke at deltage :-) Gå over på rijah.dk´s blog og se dagens præmie, og hvordan du deltager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar