Sider

søndag den 28. august 2016

STAMPING PÅ TILBUD

Jeg har fået købt en del nyt stamping lir de sidste par uger (fødselsdagsgaver fra familien)

Først købte jeg en del Konad stampinglakker hos www.nailmania.dk der har tilbud på dem fordi de ikke længere slal forhandle mærket. Så lakkerne koster kun 10-25kr lige nu. Gælder resten af august måned. 


Hos www.moyou.co.uk laver de hver uge en flot mani, og alt hvad de har brugt til manien sælges i et sæt til nedsat pris. Sidste uge faldt jeg pladask for sættet og måtte bare eje det!!! 


Sættet består af 3 plader og 3 lakker. Det koster 20£ hvilket er næsten halv pris så det er jo en ganske god deal :-p 


Jeg købte 4 plader udover sættet. Da jeg sad og valgte plader tænkte jeg om jeg lige skulle tjekke hvilke jeg havde i forvejen. Men jeg var sikker på at jeg godt kunne huske hvilke jeg havde ... Og ja, det endte så med at jeg fik bestilt en plade jeg allerede havde i forvejen. ØV!!! Efterfølgende har jeg så fundet ud af, at der ved hver vare er 2 tegn man kan afkrydse. "Ønsker" og "jeg har", så det har jeg nu fået gjort med mine plader, så fremover kan jeg se når jeg klikker på en plade, om jeg har den i forvejen :-p 

Moyou Londons lakker er både stamping og almindelig neglelak. Jeg havde ikke prøvet dem før, så jeg var lidt spændt på at se hvordan det fungerede. 
Som almindelig neglelak dækker de fuldstændig ved ét tyndt lag. MEN stampinglak skal jo tørre hurtigt, og det gør disse også, hvilket medfører meget stribet resultat. Men et godt lag topcoat får neglelakken til at smelte jævnt ud. 



Moyou London har også tilbud resten af august måned. Med koden SAYWHAT20 får du 20% rabat på hele siden (frustrerende når man bestilte 5 dage før de udsendte den mail/startede tilbudet ...) 
Vær lige obs på, at hvis du bestiller lak fra deres side er der ikke fri fragt. Det er pga englands sikkerhedsregler for fragt af kemikalier, og firmaet betaler en ret dyr fragtpris når de udsender neglelak. Men nøjes du med at bestille plader, værktøj og andet nailart er der fri fragt ved ca 230kr (25£).

Jeg sætter lige billede ind af de plader jeg har købt denne gang, så du kan se dem ordentligt :-) Klik på billederne for at se dem større. 

De første 3 er dem der var med i Weekly Mani Box sættet:

Og til sidst, så købte jeg for nyligt en clear stamper fra Picture Polish, så jeg vil mene jeg er helt up to date med stamping ;-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar