Sider

torsdag den 4. april 2013

GLÆDELIG VALENTINSDAG

Én af (mange) fordelene ved at være single er, at man får præcis det man ønsker sig til feks valentinsdag :-p
Jeg har længe gået og kigget på illamasqua.com men jeg vil ikke bare sådan lige give lidt over 100 kr for én lak!! Men omkring valentinsdag havde de et tilbud hvor man kunne lave et sæt med 3 stk for 30 pund. Dertil kom fragt på ca 50-60kr, men fri fragt ved køb over 40 pund. Så jeg valgte altså at lægge én lak til fuld pris (13,50 pund) i kurven også, så på en måde kan man sige at jeg fik den billigere ;-)
Igår modtog jeg så disse 4 skønheder. 43,50 pund blev regningen ialt, så for mig er det ikke lak jeg bare lige impuls køber!!

Klik på billedet med lakkerne så kan du læse deres navne. Det er samme rækkefølge på fingrene

De 2 til venstre er onecoatere. Men mere ekstremt end jeg hidtil har set!!! Altså sådan et helt skrabet lag dækker fuldstændig og aldeles!! :-p
Faux Pas til venstre er fra deres rubber kollektion. Det er en spøjs finish... Den minder lidt om matté, men alligevel ikke for den er lidt blank. Den minder nok mere om gummi, sjovt nok ;-) Men med en almindelig topcoat ovenpå bliver det til normal finish som jeg er nok er medt tilhænger af.

Jeg er virkelig virkelig glad for at jeg købte præcis disse 4. Det bliver uden tvivl mit best-buy for 2013, ja måske for altid!! Hold op det er nogle flotte farver!! Den lysegrønne, milf (undskyld, men det må da betyde noget andet end det vi lige kender som milf hva? Til Jer der ikke ved det, så er det en forkortelse for "mother I'd like to fuck"...) nå, men milf bliver med stor sandsynlighed skambrugt de næste par måneder, sammen med Jo'mina. Sidstnævnte er vidst nok fra den nyeste kollektion, og det er milf vidst egentlig også.

Kender du Illamasqua? Har du nogen? Eller hvilke(n) synes du er flottest? :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar